Oficiální web Štěpána naleznete na adrese WWW.STEPAS.CZ

26.02.09

Queenstone Hill

Do Queenstownu mě dovezla paní, která mě zahlédla na silnici a zastavila už jenom proto, aby se zeptala, co dělám v sedm hodin ráno v těchto místech. Popsal jsem jí moji ranní expedici za slunkem cestou do Queenstownu.



Po ubytování v hostelu hurá do ruchu ulic. Za další hodinu už jsem toho měl dost, a tak jsem zamířil na trek (resp. procházku) jménem Queenstown Hill.

Vstup vypadal jak brána do kouzelné zahrady z nějaké pohádky.



A taky na jednom z vrcholků za touto branou byl koš snů...takže jsem byl nejspíš v pohádce.





Ubíral jsem se dál a dál směrem od města cestou vzhůru.







Až jsem došel k spřízněným boulder ovcím :) Aspoň na to vypadaly. Stály podél tohoto zajímavého boulderu a vypadaly, jak když se ho chystají zdolat. Já jen litoval, že jsem si nevzal lezačky a a že se nemůžu postavit k nim do fronty. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat