Oficiální web Štěpána naleznete na adrese WWW.STEPAS.CZ

02.01.09

Nový rok v Makaroře...

Tak jaký byl Nový rok v Makaroře...
Pršelo celých 5 dní...pršelo tak silně a intezivně, že se země otřásla a kdesi se sesunula půda. To zapříčinilo odříznutí Makarory od světa...nefungovaly telefony, internet, platební terminály!...Je krásné sledovat, jak jsou lidé bez těchto věcí bezradní. Kde jsou ty časy poštovních holubů, kteří se nějakého závalu nezalekli...Ale nevím, co by to muselo bejt za holuba, aby přeletěl 18 000 km, roznesl vám dopisy, a pak se vrátil...myslím, že by bylo potřeba minimálně tří generací za sebou a já už bych byl zpět, až by pravnouče vyslaného holuba doneslo moji zprávu. :)
Jinak nám na Nový rok i zasněžilo...Když jsem se vzbudil, byla na okolních kopcích slabá pokrývka sněhu. Tak nakonec i přes místní léto něco z té české zimy taky mám...ale lyže...na ty si budu muset počkat.
Jinak dneska už se na nás na chvilku usmálo sluníčko a blíží se mé vytoužené dny volna...tak uvidíme, co s Méďou podnikneme ;-)
Možná si konečně toto léto i sáhnu na skály (nebo na sníh) :)
Nějaké fotky ze silvestrovské party:

Všechno začalo u baru klidným popíjením pivka...


Poslední úsměvy na kameru na konec roku...



Tak toto je barman a právě zapisuje na můj účet další rundu...tahle fotka se mi nelíbí!



A už tu máme nový rok!!!







Novoroční úsměvy na kameru...v tomto případě se šéfovou :)



No a každá akce ma svůj konec..takhle vyhazuje místní barmanka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat