Oficiální web Štěpána naleznete na adrese WWW.STEPAS.CZ

25.12.08

Vánoce v Makaroře

Tak už to konečně máme za sebou...to vánoční šílenství naštěstí na Makaroru nedolehlo plnou silou a 24.12. jsem normálně pracoval. Vánoce se tu slaví 25.12., kdy je i státní svátek, tudíž den pracovního klidu...v překladu to pro lidi žijící V Makaroře znamená asi toto: Dopoledne se sejít u někoho doma, kam nanosí se hromada jídla a pití a to se konzumuje až do nočních hodin.
Letošní vánoční party byla ve stylu 80. let...takže to někteří vzali opravdu vážně. Já si bohužel oblečení z 80. let zapomněl přibalit. Tak jsem na sebe něco hodil a bylo to. Do ruky jsem vzal kladivo, abych řádně reprezentoval dělnickou třídu z 80. let a hurá vstříc pivu.

t

Prvni pozovani pro fotografy...

Někteří to vzali profesionálně...


I vánoční stromeček byl...a anděl na něm (improvizace)

A popíjení může začít...


Dokonce se objevil i santa v dámském provedení.

Trocha britského humoru na závěr..

Jo a co mi přinesl Santa?...tužku, těžítko s Kiwi, vlajku NZ a pořádnou opici!!! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat