Oficiální web Štěpána naleznete na adrese WWW.STEPAS.CZ

02.04.11

První zpráva z Afriky

Přibližně v 6h ráno spočinula moje noha na africké hroudě v Etiopii ve městě Addis Abeba. Let z Frankfurtu byl dlouhý a poněkud méně pohodlný. Vzpomněl jsem si na dobu cestování po Indii. Aktuálně jsem měl jen o málo více místa kolem sebe než při cestě z Dillí. Navíc jsem seděl na sedadle, které nešlo sklopit a 6h letu, kdy sedíte narovnaní jak pravítko...není to žádný šlágr. Ethiopian Airlines mají sice dobrá letadla, ale poněkud odpoužívaná.
Již v letadle se ke mně připojil mladý Němec, Robert, který míří stejnou cestou do Rwandy. Letí tam za svojí černošskou přítelkyní, kterou potkal před časem v Německu a nyní se rozhodl přestěhovat za ní do její rodné vlasti. V Německu ho údajně nic nedrží a prý to může být dobrá zkušenost žít s její rodinou, najít si práci v Kigali a stát se Afričanem. Nezbývá než mu popřát štěstí v lásce i v soužití s odlišnou kulturou.
Nyní sedíme v odletové hale Addis Abeba a nasáváme afrického vzdoušku.
Další zastávka bude v Kigali. Držte palce. Brzy se z Vostudou ozveme.

Žádné komentáře:

Okomentovat